Zet alvast vrijdag 11 september 2026 in je agenda en kom met ons meevieren.
We organiseren een avond vol nostalgie, vertier en muziek speciaal voor onze oudleiding, oud-VB's, oud-kookploeg en alle mensen die ooit iets voor onze Chiro's hebben betekend.
Inmiddels werden de uitnodigingen al verstuurd. Heb je nog geen uitnodiging gekregen? Vul dan je mailadres in via het formulier hieronder of door hier te klikken.
Zing het, roep het, zeg het voort aan iedereen die hier bij moet zijn!
Enthousiaste groeten
De leiding van Chirojongens en Chiromeisjes Rillaar